Računarska grafika 2

[ Obaveštenja] [ Informacije o predmetu] [ Materijali za predavanja i vežbe]

[ Ispitni i kolokvijumski zadaci ] [ Rezultati kolokvijuma i ispita]




Obaveštenja

09.10.2024. Prvi časovi predavanja i vežbi biće održani u četvrtak 17.10. u sali P26 sa početkom u 18h.


Informacije o predmetu

Računarska grafika 2 je izborni predmet na master akademskim studijama Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, u izbornom području Softversko inženjerstvo.

Propozicije polaganja

RG2_Propozicije.pdf

Nedeljno časova

2 predavanja + 2 auditorne vežbe

Nastavno osoblje

Predavanja drži prof. dr Dušan Starčević.
Vežbe drži Jovan Đukić, asistent.
Kontakt: Jovan Đukić (dj@etf.rs)



Materijali za predavanja i vežbe

Preporučena literatura:
  • Eric Lengyel: Mathematics of 3D Game Programming & Computer Graphics, 3. izdanje (Charles River Media, 2009.)
  • Tomas Akenine-Möller et al.: Real-Time Rendering, 3. izdanje (A K Peters, 2008.)
  • Dave Shreiner et al.: OpenGL Programming Guide 8. izdanje (Addison Wesley, 2013.)
  • Randi J. Rost et al.: OpenGL Shading Language 3. izdanje (Addison Wesley, 2009.)
  • Graham Sellers et al.: OpenGL Super Bible 6. izdanje (Addison Wesley, 2013.)
  • Edward Angel et al.: Interactive Computer Graphics, 6. izdanje (Addison Wesley, 2012.)
  • Grupa autora.: OpenGL Insights, 1. izdanje (Taylor & Francis Group, 2012.), Urednici: Patrick Cozzi, Christophe Riccio
  • David Wolff: OpenGL 4.0 Shading Language Cookbook, 1. izdanje (Packt Publishing, 2011.)


  • Dopunska literatura (diplomski, master i naučni radovi):
  • Srđa Štetić-Kozić: Poređenje metoda za računanje koeficijenata Frenelove refleksije u programima za senčenje, ETF Beograd, diplomski rad, 2014.


  • Materijali
    00 O predmetu
    01 Pregled vektorske algebre
    02 Transformacije koordinatnih sistema (1/2)
    03 Transformacije koordinatnih sistema (2/2)
    04 OpenGL
    05 Unity
    STARO
    04 OpenGL - Uvod (fiksni grafički protok) (1/4)
    05 OpenGL - Uvod (fiksni grafički protok) (2/4)
    05 OpenGL - Uvod (fiksni grafički protok) (3/4)
    05 OpenGL - Uvod (fiksni grafički protok) (4/4)
    06 OpenGL - Zadaci (fiksni grafički protok)
    07 OpenGL - Programi za senčenje (1)
    07 OpenGL - Programi za senčenje (2)
    08 OpenGL - Zadaci (programabilni grafički protok)
    09 Unity okruženje - Uvod
    10 Unity shaderi
    11 Unity shaderi - Zadaci

    Domaći zadaci

    Naziv Fajl

    Teme za seminarski rad

    Teme Datum
    Glavni spisak tema
    Šablon za seminarski rad
    2023-01-04
    2023-01-04

    Ispitni zadaci

    Ispitni rok Fajl
    U pripremi

    Rezultati ispita

    Ispitni rok Fajl
    U pripremi

    Gore
    Glavna