Beer Fest
Belgrade Beer Fest™ je po prosecnoj poseti najveci pivski festival u jugositocnoj Evropi. Za 5 dana koliko traje, Festival poseti preko 500.000 ljudi. Ovakvu posecenost Festival ima zahvaljujuci svojim osnovnim principima – besplatnom ulazu, raznovrsnom muzickom programu i širokoj ponudi domacih i inostranih pivskih brendova. Belgrade Beer Fest™ je osnovan 2003. godine. Za osam godina postojanja oko 4.000.000 posetilaca moglo je da vidi više od 400 besplatnih muzickih nastupa, degustira preko 80 brendova piva i ucestvuje u brojnim društvenim kampanjama. Festival je dobio mnogobrojna priznanja. Medu njima je preporuka britanskog lista the Independent, koji je Belgrade Beer Fest™ 2005. godine uvrstio medu 20 svetskih dogadaja koje bi obavezno trebalo posetiti. Profesor Dennis Wilcox, u svojoj knjizi "PR Strategies and Tactics" koja se koristi na preko 350 univerziteta širom planete, naveo je Belgrade Beer Fest™ kao pozitivan primer marketinga i PR kampanje. Povodom velike društvene kampanje "Biram da recikliram", ciji su ciljevi bili da se ojaca ekološka svest gradana i kupe reciklažni kontejneri za beogradske škole, Festival je od marketinškog casopisa "Taboo" dobio 2009. godine nagradu za marketinški dogadaj godine. Belgrade Beer Fest™ se etablirao kao jedan od najznacajnijih segmenata turisticke ponude Srbije, te kao brend koji radi na promovisanju zemlje i jacanju njenog imidža.
Ove godine Beer Fest se održava od 17. do 21. prvog avgusta, a objavljen je i prvi učesnik - čuveni škotski bend Simple Minds. Škotski muzičari predvođeni pevačem Džimom Kerom, poznati su po tome što na živim nastupima uvek prave sjajnu atmosferu. Sigurni smo da će tako biti i na Beer Festu, gde ih očekuje nastup pred 150 hiljada ljudi.