Gradivo predmeta
U prvoj četvrtini predmeta su metode koje indukuju kreativnost, koje su zajednički generisali svi doktori nauka sa katdere RTI, i objavili u 2017. u Elsevier časopisu "Advances in Computers", a nastvalja se sa drugim metodama, generisanim u SAD, EU, itd.
U drugoj četvrtini, predmet pokriva primere kreativnosti u domenu računarskog hardvera i programiranja u Javi, za potrebe akceleracije kritičnih aplikacija u oblastima koje pokriva ETF (svi primeri su iz Silicijumske doline).
U trećoj četvrtini, predmet pokriva kreativnost u softveru, sa primerima iz oblasti DataMining (ML, AI, CM, SWeb), i u kojem studenti programiraju u modernim jezicima koji se koriste u aktuelnim aplikacijama.
U četvrtoj četvrtini, primeri se tiču kreativnosti u domenu informacionih sistema i uključuju programiranje (studenti biraju probleme i programske jezike u datim okvirima).
Domaći zadaci
Od 4 domaća zadatka, jedan je pregledni, a tri su programiranje.